arab-teens.hooxs.com
تسطيع (ي) تصفح (ي) اي شئ تريده (يه) ولاكن اذا اردت (ي) المساهمه معانا في النتدي يلزمك الاشتراك
arab-teens.hooxs.com
تسطيع (ي) تصفح (ي) اي شئ تريده (يه) ولاكن اذا اردت (ي) المساهمه معانا في النتدي يلزمك الاشتراك
arab-teens.hooxs.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

just arab teens للمرهقين العرب فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم!

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم! Empty
مُساهمةموضوع: مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم!   مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم! I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 22, 2009 9:06 am

]مرة واحد صعيدى سافر امريكا ولما رجع بيحكى لامه وابوه على اللى شافه هناك فبيقولهم:ياللهوى يامه على العمارات الى هناك
طويله أوى دى مرة واحد رمى نفسه من الدور ال90 قعد تلت ايام لحد ماوصل للأرض ردت أمه:ومات؟
رد أبوة على أمه:ابه عليكى؟ وليه غبيه!تلت أيام لاياكل ولايشرب اكيد مات!!!!!!

مرة 3نسور عملوا مسابقه مين هايصطاد أكبر فريسه..قام نزل الاول ورجع فمه مليان دم فقالولوا:ها.قالهم شايفين الشجرة اللى هناك دى ؟
قالولوا :أه قالهم :كان فى هناك أرنب أكلته وجيت.........ونزل التانى ورجع راسه كلها دم ..قلولوا:ها .قالهم شايفين الغابه الى هناك دى؟
قالولوا:أه قالهم:كان فى غزال أكلته وجيت..........ونزل التالت ورجع مليان دم..قلولوا:ايه؟ قالهم: شايفين العمود اللى هناك ده؟
قالولوا ؟ايوه قالهم: أنا ماشفتوش

الفلاحين اتفقوا انهم يعملوا حاجه يطلع عليها نكته زى الصعايده ....راحوا عملوا كوبرى فى الصحراء وعزموا المحافظ لافتتاحه ولما راحوا لقوا بلدياتنا قاعدين فوق الكوبرى بيصطادوا سمك!!!

مرة واحد كان قاعد على السطح بيحشش فالقى واحد طلعلوا بيقولوا ألحق ياسيد بيتكوا وقع
وامك وابوك ومراتك وعيالك ماتوا.قام باصصله والدمعه هاتفر من عينيه.
وقال لنفسه انا هاعيش لمين ماخلاص كلهم راحوا وقرر يرمى نفسه من فوق السطح فلما وصل للدور الرابع أفتكر وقال ايه ده أنا امى وابويا ماتوا من زمان !وجه الدور التالت وقال لنفسه عيالى ومراتى ايه؟ هو انا اتجوزت اساسا؟!!
جه عن الدور الاول وقام مزعق وقايل :لاااااااااااااااااااااااااااا ده انا ماسميش سيد!

بلدياتنا وقع من برج القاهرة قام هرش فى راسه!!

مرة واحد بيقول لمراته تسدقى ان الراجل جانا بيقول انوا خان مراته مع كل ستات العمارة ماعادا واحدة
ردت مراته وقالتله:أكيد الوليه الرخمه اللى فى الدور الرابع!!!

عريس مسطول بعد فى يوم فرحه بعد مالمعزيم مشيوا دخل لبيت لقى العروسه قاعده قال/والله انا كنت عارف انهم فى الهيصه دى هاينسوا حد!

واحد بيقول لصاحبه عارف انا فى عيد جوازى الاول اخدت مراتى فى رحله لليابان ...قالوا:يااااااااه.أومال فى عيد جوازكم العشرين هاتوديها فين؟..........قالوا هاروح أجيبها من اليابان.

مرة واحد بيعدى الشارع مع صحابه خبطته عربيه مات. نقوا واحد ةمنهم علشان يقول لمراته فراح لها
لما فتحتله الباب قلها:"جوزك ضيع كل فلوسه على القمار"
قالتله:" اللهى ينشل البعيييد"
قالها :"وباع البيت"
قالتله:"اللهى يبيعوا عنيه"
قالها:"واتجوز عليكى على فكرة"
قالتله:"اللهى يدخلوا عليا شايلينوه"
قالها"بس......خشوا ياشباب"

مرة واحد بلدياتنا راكب طيارة هو وابنه وكان راكب فى لطيارة عصام الحضرى فالطيار قال عيزين نعمل مسابقه نسلى بيها الركاب
قام راح لبلدياتنا وقاله:أحنا هانفتح ىباب الطيارة ونوقف عصام الحضرى اكنوه جون ونت هاترمى عليه ابنك وماتخفش احنا معانا عصام الحضرى .وافق بلدياتنا ووقف عصام الحضرى قام بلدياتنا يحدف ابنه قام مهوش يمين راح عصام الحضرى مايل يمين قام بلياتنا رامى ابنه شمال!!

واحد احول وواحد اهبل فتحوا محل طعميه يقوم الاحول يعمل الطعميه ويرميها بره الطاسه ولاهبل يقول طشششششششش!!

مرة واحد منوفى كان نادر ندر انوا لو جاب ولد يصوم عشرة ايام
بعديها بكام يوم ربنا كرموا فعلا بولد وصام عشرة ايام
قام الواد مات قام خاصم العشرة ايام من شهر رمضان...
Crazy teen
مدير
مدير
Crazy teen

مُساهمةموضوع: رد: مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم!   مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم! I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 28, 2009 4:41 am

بجد نكت لذيذه شكرا
https://arab-teens.hooxs.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم!   مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم! I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 28, 2009 10:12 am

عفوا Smile . وميرسى على المرور اللذيذ

مش هاقولكوا نكت حلوة ادخلوا وقولوا رأيكم!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخلوا وقولوا رأيكوا بصراحه
» احذيه تحفه يلابسرعه ادخلوا وقولوا ايه رايكم
» يلا ادخلوا تمرينات حلوة
» لو بتهمكوا صحتكم ادخلوا......لو مش بتهمكم بردوا ادخلوا.
» ادخلوا وشوفوا اب عمره 13سنه!!!!!!!!!!